Jesteś tutaj

Marketing Internacional (kurs w języku hiszpańskim)

Dogodne terminy
Doświadczeni lektorzy
Małe grupy
Atrakcyjne ceny
Zajęcia na Ursynowie, metro IMIELIN

NOWOŚĆ! KURS PROWADZONY W JĘZYKU HISZPAŃSKIM

MARKETING INTERNACIONAL

 Objetivos del curso 

 Introducción al marketing internacional  

1.1.  El marketing como disciplina  

1.2.  Definición y conceptos del marketing internacional  

1.3.  Necesidad de una cultura internacional  

1.4.  Motivos para la internacionalización de las empresas  

1.5.  Barreras a la internacionalización  

 

Sistemas de información e investigación en marketing internacional  

2.1.  Elementos y fuentes de un sistema de información internacional  

2.2.  La investigación de mercados internacionales  

2.3.  Técnicas analíticas para la investigación en mercados internacionales  

 

Marketing-mix internacional  

3.1.  Producto Internacional  

3.1.1.  Atributos del producto  

3.1.1.1.  Atributos intrínsecos  

3.1.1.2.  Atributos externos  

3.1.1.3.  Atributos intangibles  

3.1.2.  La marca y el efecto “made in”  

3.1.2.1.  País de origen: imagen de marca país  

3.1.2.2.  Estrategia internacional de la marca  

3.1.3.  Estandarización versus adaptación del producto internacional  

3.1.4.  Determinantes del mix producto/mercado  

3.1.4.1.  Factores internos  

3.1.4.2.  Factores externos  

3.1.5.  Ciclo de vida internacional del producto  

 

3.2.  Precio Internacional  

3.2.1.  Determinantes del precio internacional 

3.2.1.1.  Factores controlables por la empresa 

3.2.1.2.  Factores relativos a los mercados exteriores 

3.2.1.3.  Factores relativos al ciclo de vida del producto 

3.2.1.4.  Factores comparativos 

3.2.2.  Fijación del precio internacional  

3.2.2.1.  Fijación del precio internacional en función de los costes  

3.2.2.2.  Fijación del precio internacional en función de la competencia  

3.2.2.3.  Fijación del precio internacional en función de la demanda  

3.2.3.  Estandarización o adaptación de los precios internacionales 

 

3.3.  Distribución internacional 

3.3.1.  Longitud y canales de la distribución internacional 

3.3.1.1.  Canales de distribución internacional  

3.3.1.2.  Distribución larga  

3.3.1.3.  Distribución corta  

3.3.1.4.  Distribución directa  

3.3.2.  Estrategias en la distribución internacional 

3.3.3.  Tendencias en la distribución comercial internacional 

3.4.  Promoción internacional 

3.4.1.  Instrumentos de promoción internacional 

3.4.1.1.  Las ferias internacionales 

3.4.1.2.  Las misiones comerciales  

3.4.2.  Comunicación y publicidad internacional  

3.4.3.  Las nuevas tecnologías aplicadas a la promoción internacional 

 

3.5.  Plan de marketing internacional .

 

Resumen  

 

Caso práctico final  

 

Cuestiones a debate   

 

Prowadzący

Emilio Rull Quesada pochodzi z Granady w słonecznej Andaluzji, ukończył studia magisterskie na Wydziale Prawa w Granadzie,studiował również na Uniwersytecie w Gandawie (Belgia), jest adwokatem zrzeszonym w Izbie Adwokackiej miasta Málaga może również poszczycić się dyplomem Master I.S.D.E. (Instituto Superior de Derecho y Economia) w zakresie prawa międzynarodowego. W ramach studiów realizowanych w I.S.D.E. odbył praktyki w Mediolanie (Włochy).

Emilio Rull jest ekspertem w dziedzinie procesu internacjonalizacji małych i średnich przedsiębiorstw, rynków wielokierunkowych oraz handlu zagranicznego, zalożycielem firmy consultingowej EuroInversia.

Od 2004 roku mieszka w Warszawie, profesjonalnie zajmuje się tematyką handlu zagranicznego oraz realizacją projektów unijnych związanych z innowacyjnością, współpracą międzynarodową oraz transferem technologii.

Wiele lat był wykładowcą w Hiszpańskiej Szkole Prawa Hiszpańskiego na Uniwersytecie Warszawskim.

Obecnie piastuje stanowisko Ambasadora w Polsce dla największego klastra południowej Hiszpanii OnGranada (biotechnologia i technologia).

Oprócz języka hiszpańskiego, posługuje się językiem angielskim, polskim i włoskim.

 

Terminy 

21 kwietnia (6h) 10-16.30 

22 kwietnia (3h) 10-13

28 kwietnia (6h) 10-16.30

29 kwietnia (3h) 9-13

Na życzenie osób zainteresowanych daty kursu mogą ulec zmianie, do uzgodnienia z prowadzącym

Ceny i promocje 

1500 zł za cały kurs (18h)

Możliwość płatności w dwóch ratach

ZAPISZ SIĘ

opinie o nas

  • "Właściciele „Palabras” to prawdziwi pasjonaci kultury hiszpańskiej! Kwalifikacje i doświadczenie zdobyte przez nich w Hiszpanii sprawiają, że zajęcia, które oferuje szkoła to nie tylko solidna porcja wiedzy w zakresie języka, ale również duża dawka rzetelnych informacji na temat kultury. Polecam wszystkim, którzy interesują się Hiszpanią i chcą podnieść swoje umiejętności językowe"
    Paula
  • "Współpraca z Panią Anetą Kubańską w zakresie tłumaczeń to przyjemność. Profesjonalizm, terminowość i wysoka jakość tłumaczeń. Zawsze szybki i sprawny kontakt. Z ogromną przyjemnością polecam."
    Anna Trębicka Biuro Tłumaczeń GERMAN CAFE
  • Aneta jest świetnym nauczycielem, zajęcia zawsze były bardzo ciekawe i dobrze przygotowane, a przede wszystkim zna "żywy język" ponieważ wiele lat mieszkała w Hiszpanii.Na lekcjach atmosfera była niesamowicie miła i bezstresowa. 
    Basia
  • Bardzo podoba mi się że mają indywidualne podejście do kursantów. Sporo się nauczyłam. Dziękuje pani Aneto! Polecam
    Alina
  • Polecam warsztaty z panią Anetą. Zajęcia oparte są na tłumaczeniu konkretnych dokumentów z danej dziedziny z zapewnionymi materiałami pomocniczymi. Pani Aneta udziela wiele cennych wskazówek praktycznych przydatnych dla osób chcących podejść do egzaminu na tłumacza przysięgłego. Wszystko w przemiłej atmosferze! :)
    Kinga

napisz do nas

kontakt

PALABRAS - SZKOŁA JĘZYKA HISZPAŃSKIEGO

ul. Cynamonowa 43, 02-777 Warszawa
obok stacji metra IMIELIN

608 084 081, 785 600 417

info@palabras.edu.pl